Acer Aspire 5520-202G16Mi

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Acer Aspire 5520-202G16Mi op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

veltkamp 18-05-2009
Geschreven voor: Acer Aspire 5520-202G16Mi

Eén week in bezit. Gekocht via Dixons tijdens taxfree weekend. Levering conform afspraak en prima op orde. Meer dan prima notebook. Toetsenbord voelt een beetje minder stevig en plastiekerig aan, maar verder prima prijs/kwaliteit verhouding. Installatie ging prima en was erg eenvoudig. Alleen wireless aansluiten op Experiabox was een uitdaging (met kabel geen enkel probleem). Bellen met Acer support desk was helaas niet erg succesvol. Het komt er eigenlijk op neer dat je het gewoon zelf moet uitzoeken. Uiteindelijk oplossing gevonden op internet (je moet gewoon het kanaal vastzetten op de Experiabox i.p.v. automatisch laten toewijzen). Met het laatste heb ik totaal geen enkel probleem met notebooks van andere merken. Nu alles aangesloten is en functioneert, kun je concluderen dat dit notebook veel kan en heeft voor een zeer aantrekkelijke prijs.

Linda 15-08-2008
Geschreven voor: Acer Aspire 5520-202G16Mi

heb de acer aspire 5520G nu sinds een week en bevalt me uitstekend! Het geluid vind ik voldoende voor een laptop! Heeft zeer veel mogelijkheden en een mooi beeld.

pascalpascal 28-12-2007
Geschreven voor: Acer Aspire 5520-202G16Mi

Heb de laptop acer 5520-202g16mi sinds een aatal weken in bezit.
Hij werkt perfect en je kunt er veel me doen hij is vrij snel.
De webcam werkt ook perfect.
Alleen het opstarten en afsluiten duurt iets langer.

Bert-55 26-12-2007
Geschreven voor: Acer Aspire 5520-202G16Mi

Heb sinds 2 weken de Acer 5520G in mijn bezit en ben erg tevreden over deze laptop.
Hij is lekker snel en kan verschillende programma's aan.De webcam geeft een erg helder beeld en met msn gaat goed met de webcam.
Opslagcapaciteit is 160gig.En moet zeggen dat vista goed mee te werken is is gewoon een kwestie van wennen.